Nyt tulee "ensimmäinen" kirjoitukseni (: olen säästellyt jo pitkään, että milloin
aloitan, mutta tämän päivän tunnelmaa käy hyvin aloittaa ajatukseni julkistaminen (:

Kuuntelen: Kiki Pau: Weinerei (rakkausrakkaus<33)

fiilistelen: ihanaa päivää

maku: mini dumblet

mielessä: joulu

Voisimpa vähän kertoillakin itsestäni tässä alussa (:

Eli olen 16-vuotias media-assariksi opiskeleva,
tykkäilen kuvaamisesta, päärtämisestä, maalamisesta
(yms. kuvataiteista) musiikista, leffoista ja innostun helposti
kaikennäköisesyä (:

Olen kirjoittelut ennenkin samanimistä blogia, mutta päätin nyt aloitella kokonaan
alusta..

Olen iloinen, koska:

Tänään päivä alkoi aivan normaalisti, olin lähdössä juuri valokuvauksen tunnille,
kun kaverini soittaa, että tunnille ei tarvitse mennä. Voi mennä muualle kuvailemaan.
(koululta saatiin Canonin  järkkärit)

Random ajatuksena tuli sitten lähetä soittajakaverin kanssa kaupunkiin,
otettiin toinenkin mukavuus mukaan (:

Pari tuntia pakkasessa kuvatessa, iski pieni kylmyys.
Eksyimme satamaan kaakaolle, ja oli kyll niin hyvä fiilis (:

talvisia tunnelmia :

2153542.jpg

Mikä sinusta on parasta talvessa?

Viikko jouluun!

Kuulette minusta vielä (:

Lumisia fiiliksiä:

Keijutyttö